Kolmen kimppaa

Minna aka

GOOD-ASS GATMASTA

Saara aka

Heavy Forty Sippa

Anu aka

Trip-n-Fall Scratchy Nutz

Gangstatrio tykittää keskiviikkoaamua hevisti. Yläkropan heavytreeni:

1. Ylätalja lapio-ote 3 x 8-10
2. Kulmasoutu tanko 2 x 6-8
3. Maastaveto 3 x 6-8
4. Penkkipunnerrus tanko 3 x 8-10
5. Pystypunnerrus smith 3 x 8-10
6. Vipunostot sivulle kp (ourama hehe) 3 x 10-15
7. Ranskalainen punnerrus tanko 4 x 8-12
8. Hauiskääntö tanko 4 x 8-12

PT-Minnan kaikkinäkevän toistosilmän alla tekeminen on kurinalaista.

Kolmestaan treenatessa roolitus pelaa loistavasti. Yksi tekee, yksi valvoo ja yksi räpsii paparazzina taustalla. Sarjavälit venyvät hieman pidemmiksi vaan se tarkoittaa ainoastaan, että jokainen sarja tehdään tappiin asti ja raskailla painoilla. Super-, tripla- ja jättiläissarjat ovat varsin tehokkaita, mutta välillä on virkistävää ottaa vanhaa kunnon runttausta harjoitusohjelmaan mukaan.

Kun ei nouse, Minna huutaa, että nousee, ja silloin on pakko nousta.

Koko yläkroppa käydään taatusti jokaista lihassopukkaa myöten läpi. Maastavetoon lataamme kunnolla painoja aina lähestulkoon sataan kiloon asti. Nyt kesällä onkin hyvää aikaa keskittyä välillä myös sarjapainojen kasvatukseen, kun tekniikkaa on saatu (ainakin hieman) korjattua ja uskaltaa runtata jo isommillakin romuilla. Anu nappaakin tukevan vyön vyötärölle. Muista, että varsinkin alaselkää voimakkaasti kuormittavissa liikkeissä (kyykky, maastaveto) tulee olla erityisen huolellinen liikeradoissa. Pidä vatsa tiukkana, tee jaloilla työtä.

Minna käskee tiukasti painamaan vielä viimeiset ratkaisevat toistot. Saaralla on sitkeyttä, voimaa ja henkistä kanttia kiitettävästi, mutta vaativana PT:na Minna huomaa, että mimmi tarvitsee muutaman kerran vielä maistaa kunnolla poltetta ja hapotusta. Lupaamme, että mukavuudenhalu karisee hetkessä pois. Eikä sitä enää kaipaakaan takaisin.

Käpälät ovat väsytetty rankoissa yläkropan liikkeissä, mutta vielä pystypunnerrus hapottaa viimeisetkin mehut pois olkapäistä. Tue kaveria kyynärpäiden alta, mutta vasta sitten, kun toistot näyttävät muuten pahasti tyrehtyvän.

Maistiainen kehonrakennuksen syvimmästä olemuksesta – keskittymistä, tinkimätöntä asennetta ja omistautunutta työtä.

Kauniit eloveenaneidot sädehtivät kesäisen treenin jälkeen. Treenieuforia saa kasvotkin säihkymään!
minna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta