Rääkkiä räkkivedoilla

Lokakuun ensimmäisessä treenissä vuorossa oli kovasti uhottu selkä. Päätin vaihtelun ja torstain takareisitreenistä aiheutuneen edelleen pienen jumituksen vuoksi kokeilla perinteisen maastavedon sijasta räkkivetoa, johon saikin lyhyen matkan vuoksi (polven päältä) ladottua kiekkoja. Tuntumaa siis hyvin alaselkään. Olen vihdoinkin ottanut tavaksi huolelliset lämmittelyt ja kovia sarjoja siirryin laskemaan vasta, kun matkassa oli reippaammin painoa. En muuten jatkossa uskalla luvata kovin tiuhaan treenipäivityksiä, sen verran nimittäin katabolian aiheuttaja tuo kameran säätäminen ajastuksilla ja muilla erinäisillä kuvaustoiminnollisilla kikoilla on. Kuten alta huomata saattaa.

1. Räkkiveto 6 x 6-10 (140-150 kg)
2. Alatalja rusettiote 3 x 10 (viimeinen sarja pudotuksilla 10+10+10)
3. Kevennetty leuanveto leveä myötäote 3×10
4. Ylätalja kapea vastaote 3 x 10
5. Tuettu t-kulmasoutu 3×8
6. Pullover kp (21 kg) 3 x 8-10

minna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta