Lukijoiden kalastelu osa 9654675

Suomi ei pärjää ilman avautumisiamme ynnä muita nakuilukuvia. Itsensä on uhrattava media-alttarilla, paljastettava synkimmät salaisuudet ja heitettävä kaikki sellainen vaatetus, mikä jättää kriittiset kohdat epäselviksi, pois. Tässä avautuneisuuden euforisessa tilassa käymme spinningstudiolle pikaisiin posesessioihin. Minna saa luvan aloittaa (varokaa kuvaruudun täyttäviä hartioita).

Minnan järkyttävä kevään kisojen jälkeinen katabolia on selätetty, treeni alkaa taas tuntua hyvälle. Ja painokin on kääntynyt laskuun stressitasojen tasaantuessa. Elämässä täytyy olla muutakin kuin fitnesstä! (Aiheesta kirjoittaa hyvin blogissaan ystävämme Riina.)

Pieni suuri kehonrakentajamme alkaa kuihtua silmissä. Joku oli tullut kysymään, onko Anu kenties pilatesohjaaja. Meinasi lentää istuvat lehmät ja taipuvat kobrat suoraan kysyjän naamalle.

Minna huomasi, että sukat ovat samaa paria. Dieetti tekee järjestelmälliseksi.

Anu 100 – ladon ovi 0

Toistaiseksi kunnianhimoinen ja suuren suosion saavuttanut bodarin katabolinen spinningohjaajaura on päättynyt. Anu päätti jakaa kuitenkin pienen tyylinäytteen vankan lukijajoukon pyynnöstä.

Onneksi satulaan pääsee jatkossa muutenkin, hoho.

Anteeksi väsymys tähän aikaan yöstä, tyttöjen aamulenkki starttaa klo 05. Huomenta vaan!

minna

9 vastausta artikkeliin “Lukijoiden kalastelu osa 9654675”

  1. HUippua tytöt! Kuulostais siltä, että elämä alkaa olla balanssissa ja hymy huulilla 🙂 Tästä blogista on muodostunut miulle aamujen ”oma hetki”. Rahkakuppi ja kahvi nenän eteen ja blogi auki. Sit hymy huulilla kohti aamutreeniä, Kiitos siitä 🙂

  2. Elämä on ihanaa! Rauta nousee! Rasvaprosentti pienenee! No joo, nyt mennään sitä täyttä dieettihöyryä 😀 Yleensä meillä kyllä päinvastoin menee ruokahalu ja treenifiilis laskee, kun näitä omia blogiväkerryksiä katsotaan jälkeenpäin… Iloa sulle kuitenkin treeneihin, Nuuna! =)

  3. Siirryin toisaalle pt:n hommiin, kun ryhmäliikunnan, oman treenaamisen ja dieettaamisen yhdistäminen alkoi tulla melko haastavaksi. Ei huolta ja hätää, SATSilla jatkaa loistotiimi ohjaajia ja ainakin Minna reenailee edelleen siellä ahkeraan 🙂

  4. Meneeköhän kehonrakennus ja bodyfitness sekasin.. Monessa postauksessa puhutaan itsestään kehonrakennuksen ammattilaisena?

  5. Selänlevitys step by step:

    A) Lannelordoosia, lannelordoosia!

    B) Kallistus taakse

    C) Hartioita eteenpäin

    D) Latissimus dorsin levitys eli bodaustermin latsit leveälle

    Näillä vinkeillä menee taatusti oikein (tai pieleen).

    Ja ei, termit eivät ole menneet sekaisin. On itse asiassa suoranaista vähättelyä puhua meistä body fitness -harrastelijoina…

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta