Treenaa välillä parempiesi kanssa – kehityksesi on taattua!!!

SuperFitin iloiset eläin-tekstiilit herättivät hilpeyttä.

Takareidet, pakarat, pohkeet.
Näin alkoi torstainen aamu klo 8.30 Vaajakoskelaisella kuntosalilla SuperFitillä. Kyykkyä levellä, askelkyykkyä ja prässiä leveällä superina, SMJV:tä ja reidenkoukistusta superina myös. Triplasarja lation nostoja (tanko melkein häpyluun päällä, auts), selänojennusta pakaroille, kyykkyä pallo seläntakana leveällä maahan asti. Loppuun pohkeet seisoen joka kulmasta jalkaterien asentoja vaihdellen. Huh, Huh.
Tänään piiskaajanani ja tsempparinani toimi Kaisa.
Kaisa on entinen body fitness, nykyinen fitness fysiikka kisaaja.
Vuonna 2011 olimme samaan aikaan lavalla. Yksi syy lajin vaihtoon, oli varmasti liian suuri lihasmassa 🙂 Tasan eivät käy onnen lahjat.
Tosin treenivuosiakin löytyy taustalta ainakin kymmenen.

Kaisa the supermassa Toikko nähdään lavalla syksyllä

Oletko aina se joka neuvoo kuntosalin perusliikkeet naapurin Pirkolle ja treenaa samalla olevinaan itse. Vedät väkisin parasta ystävääsi salillesi saadaksesi jonkun treenikaverin? Niin kivaa sosiaalista kanssa käymistä kuin se onkin, näin tuskin pääset eteenpäin.
Sen sijaan kannattaa välillä valita treeni seuraksi itseään huomattavasti kokeneempi ja kehittyneempi yksilö. Näin saat aivan uusiä ärsykkeitä, intensiteettisi treenissä kasvaa, saat uusia vinkkejä jne. Treenaat yksinkertaisesti itsekkin kovempaa.

Valmiina töihin täynnä energiaa.

Kuntosali Vaajakoskella on hiukan kauempana keskustasta, mutta salimatkailu omankin kaupungin sisällä virkistää välillä kummasti.
Salilla on hyvät laitteet, riittävästi painoja, tilava ja siisti ympäristö. Kotimatkan voi käyttää tehokkaasti myös loppu aerobiseen, ellei eksy Vaajakosken haastaviin maastoihin kuten minä tänään. Tämä voi pahimmillaan kääntyä kataboliaksi. Onneksi julkinen liikenne pelasti tilanteen.

Työpäivän ja kaiken tämän jälkeen illan kruunasi teehetki.

Peace and Love 
Minna

minna

6 vastausta artikkeliin “Treenaa välillä parempiesi kanssa – kehityksesi on taattua!!!”

  1. Ihan yhtä upee kun sinäkin 🙂 Osu ja uppus. Niin taisi tehdä myös toissapäiväinen rintatreeni… kädet ei aukea, ei sitten yhtään.

  2. Kaisan MAHTITUMPUT!! 🙂 Ulalaa, Tyttäret paino makiaa settiä! Monta sarjaa aina teitte iikkeitä? Menikö aikaa kauan? Oliko tuo pallo selän takana siis käsipainot käsissä vai kuin? 🙂 TSEMPPIÄ sine hurjasti, ejoy! <3

  3. Täytyy sanoa etten muista tarkkaan mutta n. 3-4 sarjaa per liike… toistot siinä 8-12. Ilman painoa loppukyykyt. Aoperstremppi Kerttu <3

  4. Olehyvä vain <3 Tuossa piti lukea supertsemppi. Kissat varmaan hyppivät koneella 😀 Ei vaan, olen menossa ala-asteella harjoittelemaan oikeinkirjoitusta 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta