Pääsiäisen taikaa

Pääsiäinen lähestyy loppuaa. Olen eritäin rentoutunut. Viimeviikolla treenit menivät hyvin.
Torstaina päädyin zumba tunnille.
Nyt varmaan viimeinenkin body-uskottovavuuteni katoaan, mutta kadotkoon. Siinä siis viikon toinen aerobinen,  lauantaina poljin pitkän spinningin. Perjantainan vakio salini SATS oli suljettu, joten teimme takareisi treenin J:n kanssa hänen kotisalillaan. Salimatkailu välillä virkistää.
Täytyy sanoa tuosta zumbasta, että näin ylipainoiselle oli kyllä varsinainen tehoaerobinen. Lanteita keikutellen tunti meni kuitenkin siivillä, kiitos kuuluu tietty myös kuubalaiselle huippu ohjaajalle.
Oma huono rytmitaju ärsytti niin paljon että ajattelin jopa sitä mahdollisuutta että kävisin tunnilla kerran viikkoon kevään ajan, että olematon pyllynkeikutus rytmini edes hiukan paranisi.
Eilisen lepopäivän jälkeen oikein odotan että pääsen korkkaamaan tänään uuden treeniviikon. Nyt kun oli aikaa rauhoittua mietin myös tulevaisuutta. On edettävä päämäärätietoisesti kohti tavoitteita.
Listaan asiat joihin pyrin tänne:

Tavoite 1:
Hyvä olo, tasapaino ruoan kanssa ilman tiukkoja diettejä. Ruokavalio joka mahdollistaa kehityksen, muttei kerää enää ylimääräistä rasvaa kehooni. Sallivuus, ilman ylilyöntejä.

Tavoite 2:
Kehittyminen treenissä, jokaiseen toistoon keskittyminen. Aerobista max. 2 kertaa  viikkoon, jotta jaksan treenata salilla ja hapenkuljetukselimistöni säilyy kunnossa. Ei ylimääräistä sähläämistä.

Tavoite 3:
Kehon kuuntelu. Unenlaadun parantaminen. Illalla rauhoittuminen.

Tavoite 4:
En välitä muista, annan koirien haukkua ja keskityn omaan tekemiseeni. Lajissa kuin lajissa löytyy selkääntaputtelijoita ja kavereita kun menee hyvin, ja taas puukottajia kun menee huonosti. Olkoot.

Tavoite 5:
Pidän kiinni unelmistani!

Tavoite 6:
Olen tyytyväinen itseeni, tyytymättä mihinkään mihin ei tarvitse tyytyä. Nykyinen tila on väliaikainen.

Tavoite 7:
Luotan itseeni ja tekemiseeni.

Jotkut jaksavat vatuloida toisten läskejä lehtikaupalla. Antaa mennä vaan. Itselläni on aikaa sitten mennyt hermot jopa Seiskaan. Surkeaa. 
NO PAIN NO GAIN!
minna

9 vastausta artikkeliin “Pääsiäisen taikaa”

  1. Oikein Minna, aina on niitä, joila on jotaki lässytettävää, jotka muka tietää asiasi pa
    remmin ku ite ym. Ei noteeraa lainkaan, paras ase, näyttää on vahvempi!! <3 Tsemppistä halauksin. <3

    • Joo kaikenlaista vastaan tulee. Kyllä tässä hommassa luonne kasvaa, kun asettaa itsensä arvosteltavaksi on sitä myös kisakauden ulkopuolella. Tsemppiä Kerttu, sä piristät kyllä aina päivää 🙂 <3

  2. Hyviä tavoitteita.
    Itse vain voi hoitaa itseään ja elämästä pitää myös nauttia.
    Itse tykkään noista aerobisista just zumbasta, sählystä ja uinnista. Nyt olen myös juossut lenkeillä ja voi hitto, mikä flow-fiilis. Vuosiin en ole juossut ja siinä on mulle taas itsensä voittamista vähäksi aikaa!

    Mitä sitä välittämään, mitä muut juttelee, eihän ne sun elämää elä=)
    Pääasia, että oma elämä on arvokas ja itsellä on loistofiilis.
    Tsemppiä treeniin, aurinkoa kevääseen ja iloa elämään!

    -Sanna-

  3. Saaneen kysyä, oletko siis lihonnut huomattavasti? ainakaan kuvien perusteella en näin itse ainakaan näe..?

  4. Moikka! Olen lueskellut blogia jo jonkun aikaa, yleensä en kommentoi mutta nyt oli jo pakko 🙂 Kirjoitat tosi tärkeistä asioista, tästä puolesta fitnessmaailmaa ei olla tarpeeksi tietoisia. Nämä tekstit antaa voimaa varmasti monelle…Ja sinun omaa asennetta sekä sisua ei voi kun ihailla. Go Minna! 🙂

    • Moikka! Kiitos kommentista, palautetta on aina mukava saada. Toivon etten vaikuta liian itsekriittiseltä ja epätoivoiselta puhuessani tilanteestani. Fitnessmaailma on kova, ja aina kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Mukaan on pakko heittaa hiukan huumoria, jotta jaksaa. Jokin tässä maailmassa kuitenkin kovasti kiehtoo, kun vielä jaksaa yrittää. Tsempit sinne kanssa <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta