Keho vaipuu ketoosiin ja uusi ohjelma on korkattu

Uusi ohjelma on nyt testattu ja hyvälle tuntui. Kun treenaa pari lihasryhmää kerrallaan, ei saa lihasta ihan niin loppuun vietyä kuin ennen, mutta uskon että tällä on positiivinen vaikutus palautumiseen. 

Tiistaina aloitin Ketoosi kokeilun. Ei mitään paineita, mutta 10 alas painoa ennen syksyä. Katsotaan miten käy. Tullut tätä massaa pidettyä hyvän aikaa meinaan 😀 Nyt alkaa olla mittari täynnä. Tarkoitus olla noi n. 2-3 kuukautta näin ja alkaa lisäillä taas pikkuhiljaa hiilaria ruokavalioon. Päivitän projektia instagramiin, josta minut löytää nimellä: tyttosinaoletvahvaofficial

Ruokavalio sisältää proteiinia ja hyviä rasvoja: Lihaa, kananmunia, kasviksia, rahkaa, rejuustuoa, öljyjä, avokadoa... Ruokaa on reippaasti mutta hiilarit minimissä.
Ruokavalio sisältää proteiinia ja hyviä rasvoja: Lihaa, kananmunia, kasviksia, rahkaa, raejuustuoa, öljyjä, avokadoa… Ruokaa on reippaasti mutta hiilarit minimissä.
 
 
kuva 2 (10)
Sunnuntai brunssilla viime sunnuntaina. Kunnolla herkuttelua ennen diettiä 😀

 

kuva 1 (10)
Helsingistä löytyy lukuisia ihania brunssipaikkoja.

 

Olen ollut töissä ympäri Helsinkiä kolmessa toimipisteessä, joten tylsistymään en ole päässyt. Työ kuluttaa selvästi enemmän kuin aikaisemmin. Aerobinen minimiin siis 😀 

Olen myös liikkunut mahdollisimman paljon ihmisten ilmoilla, en jaksa olla enää fanaattinen fitnesin kanssa. Pitää nähdä maailmassa muutakin kuin yksi asia. Muuten jäävät linnut näkemättä.

Nilkka on taas huonona, koitan saada ajan kiropraktikolle mahdollisimman pian.

Tästä
Tästä matka jatkuu…

 

Tähän :)
Tähän 🙂
minna

2 vastausta artikkeliin “Keho vaipuu ketoosiin ja uusi ohjelma on korkattu”

  1. Moi! Sellanen kysymys liittyen toon sun uuteen ruokahommaan että eikö siinä käy niin et kun vähennetään hiilareita ja vastaavasti proteiineja lisätään niin eikö niitä protskuja tuu päivässä yli saantisuosituksen? Ja eikös ylimääräiset proteiinit varastoidu suoraan rasvana koska keho ei osaa käyttää proteiinia energia lähteenä? Vai olenko ihan väärässä? Paljon sä muuten suosittelisit päivittäiseks proteiinin saantisuositukseks? 🙂

  2. Kun kokonais energian saanti on tärkein, eli ei proteiinia tule mitenkään yli saantisuositusten. Rasvaa kertyy, jos syö yli kulutuksen aina. Ketoosi on yksi tapa polttaa rasvaa. Suosittelisin 2-3 g per. painokilo kuntosaliharrastajalle. Tsemppiä treeneihin 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta