Olkapää jumppa

On jälleen Sunnuntai ja olkapäätreeni vuorossa. Kolmeen pekkaan parin kaverin kanssa väännettiin pitkillä palautuksilla. Flunssa siinä vaiheessa että kuonat liikkeellä ja olo hiukan parempi. Kevyesti otettava vielä. Aloitamme perinteisesti pystypunnerruksella. Menee menee 18:sta kilolla helposti.

Pystypunnerrus 3 x 10

Pystysoutu 3 x 12-15

 

image

Vipunostot 3 x 1

Vipunostot eteen 3 x 12

Takaolkapäät penkillä käsipainoilla 3 x 12

Takaolkapäät laitteessa 3 x 15

image

Loppuun vielä rinnalle veto ja työntö tangolla 3 x 12

Tykin kuulat kiittää ja loppupäivä pyhitetään levolle ja yhdessä ololle. Ikealle siis. Oli muuten ensimmäinen kerta kun en ostanut kyseisestä paikasta mitään. Paitsi lihapullat. Eivät tainneet olla ihan puhdasta protskua, mutta korvataan ne sitten vaikka seuraavassa elämässä 😉

Muistakaa katsoa tanssii tähtien kanssa ja Instagramissa paina SEURAA: tyttosinaoletvahvaofficial ja Facebookissa Tyttö sinä olet vahva 😉

Ei jumppaa liikaa, jos syysflunssa vaivaa 🙂

minna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta