Diettiviikko numero kolme

No johan tässä on pyörähtänyt käyntiin diettiviikko numero kolme. Kiloja on lähtenyt tasan kolme, jotenkin alussa olisin odottanut hiukan suurempaakin painon hupsahdusta, mutta täytyy sanoa että olo on kyllä freesimpi ja ku tiedän että olen noudattanut ohjeita, ei ole syytä hätäillä. Ihan kivahan se on että saa vielä syödä, eikä aerobistakaan tarvitse vielä tahkota aamuin illoin. Kevyet lenkit ovat kyllä tosin ihan maistuneet. Viimeviikon treenit menivät todella hyvin, ja viikonloppuna olinkin sitten käymässä Tampereen suunnalla, ihan muihin kuin fitness hössötyksiin liittyen. Teki kyllä hyvää tuulettaa aivoja, ja ottaa etäisyyttä treenihommiin. Tuollaiset päivän/kautta parin irtiotot ovat kyllä ainakin minulle iso juttu.

Tämä viikko sitten alkoikin selkätreenillä. Ajattelin ihan leikillään kokeilla tässä kevään tullessa nostaa vähän MAVE tuloksia, ja kokeilla välillä ihan muutamia ykkösiä välillä. Sarjaa voin tehdä reilulla satasella, mutta eilen otin kokeeksi yhden 130:llä. Aika helppoa oli, joten pitäähän se ensiviikolla tempaista tankoon  vielä vähän lisää.

image

Eihän tuo varsinaisesti nyt mihinkään fitnekseen liity, mutta kun paikat on hyvänä ja ei tunnu missään niin voi kai sitä vähän leikitellä. Muutenhan kehonrakennuksessa ajatus on että lihas saisi mahdollisimman paljon tuntumaa ja ärsytystä vaikka vain todella pienellä painolla. Pääasia että liikkeet saisi kohdennettua juuri oikeaan lihakseen. Mutta kyllä minusta välillä on hyvä liikutella myös isompia rautoja, niin lihas ottaa tuntumaakin paremmin. Pääasiassa treenataan kuitenkin lihasta, ei liikettä.

image

Lisää aiheesta: Utti Hietalan näkemystä asiaan Lihastohtorin blogista.

Instagram: tyttosinaoletvahvaofficial

Facebook: Tyttö sinä olet vahva

 

minna

2 vastausta artikkeliin “Diettiviikko numero kolme”

  1. Mä olen selkeästi lukenut epähuomiossa niin pakko kysyä, onko sulla siis jotkut kisat tulossa vai vedätkö muuten vain dieettiä? 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta