Keskiviikon käsijumppa

Nyt on tullut treenattua parina viikkona kädetkin eri päivänä.  Vähän aikaa sitten tein kädet rinnan kanssa, mutta nyt on pumppailtu vähän tehostetummin pelkkiä hanskoja.

Tässäpä sitten perinteinen treenipostaus tähän väliin. Treenin suunnitteli ystäväni ja luotto treenikaverini, joten kiitos tämän päiväisestä pumpista kuuluu hänelle.

Alkuun tietty lämmittelyt, eli crossailua 5 minsaa ja käsien pyörittelyä, keppijumppaa, ynnämuuta. Sitten aina ennen varsinaisia sarjoja,  yksi lämmittely sarja vielä kevyillä painoilla, että lihas ikäänkuin hahmottaa mitä on tulossa.

Liike 1: Hauiskääntö vasaraotteella.

image

Liike 2: Kapea penkkipunnerrus käsipainoilla ojentajille.

image

Liike 3: Hauiskääntö taljassa mutkatangolla.

Liike 4: Ojentajat taljassa köydellä.

image

Liike 5: Hauiskääntö ristikkäistaljassa.

image

Liike 6: Ojentajat taljassa mutkatangolla.

image

Liike 7: Hauiskääntö laitteessa.

image

Eipä noissa kuvissa kyllä näy lihaksen lihasta, mutta jospa sieltä jotain kuoriutuu. Rasvaa kun on kiitettävästi ei lihaskaan vielä paista kilometrin päähän. Heh, ainakin yritys on kova. Pitkiin raajoihin on vaikea saada paksuutta, mutta sitten kun sitä saa on näyttävyys taattu. Vaatii ehkä enemmän aikaa ja kärsivällisyyttä kuin lyhyemmillä, mutta mihinkäs tässä maailmassa olisi kiire.

Nyt on lisäravinne hommat taas viimeisen päälle, ja huomaan kuinka pienen tauon jälkeen lataus ja treenijuomat tuovat oman osansa ja buustinsa hommaan. Turhia nuo tuotteet eivät missän nimessä ole, vaikka moni niin tuntuu ajattelevan. Lataukseen käytän Sportlifen kerosenea ja saman sarjan Eaa:ta. Treenin aikana BCAA transporttia ja Glutaminea. Treenin jälkeen tietenkin heti palautus juoma, joka on tällä hetkellä: Sportlifen recovery +. Nämä kaikki tosiaan Sponsoriltani Sportlifeltä. Voin suositella Sportlifen tuotteita, monia erillaisia merkkejä testanneena erityisen hyvän maun ja miellyttävän koostumuksen ansiosta. Lisäksi tuotteissa on erittäin hyvä hinta/laatusuhde kuluttajalle ja sopivat pakkauskoot.

Eipä noissa treenikuvissa näköjään hymy paljon irtoa joten laitetaan vielä yksi selfiekin loppuun :D
Treenikuvissa ei näköjään hymy paljon irtoa,  joten laitetaan vielä yksi selfiekin loppuun 😀

Instagram: tyttosinaoletvahvaofficial -> seuraa

Facebook: Tyttö sinä olet vahva -> tykkää

minna

4 vastausta artikkeliin “Keskiviikon käsijumppa”

  1. Hei,

    Mihin perustat mielipiteesi siitä, etteivät juomat ole turhia? 🙂 Suosittelen tsekkaamaan tutkimuksia vaikka Pubmedistä tai jos et ole nörttityyppiä niin sitten asiat löytyvät kansantajuisesti (mutta silti faktoja vääristelemättä) myös Lihastohtorin lisäravinnepostauksista.

    • Moi Elina, olen tutkinut kyseisiä aineita jonkin verran ja toki ilmankin pärjää.
      Lihastohtorin postaus on luettu myös. Se kuinka paljon hyötyä on ja kuinka paljon on esimerkiksi latausjuoman lumevaikutusta on tietenkin tulkinnan varaista. Kaikista tärkeintä tietenkin on että treenaa kovaa, syö sitä tukevasti ja lepää riittävästi. Itse olen saanut juomilla lisä boostia omaan tekemiseen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta