Inspiraatiota niille joiden kesäkunto ei tule olemaan kisakunto tai sinnepäinkään

Itse kuulun niihin joiden lihas säikeet ja suonet eivät tule paistamaan rasvattomina rannoilla ensi kesänä vaikka mitä tekisin. Meinasin kuitenkin nauttia Barcelonan rannoista ja vartalostani täysin siemauksin siitä huolimatta. Kellekkään ei ole varmasti jäänyt epäselväksi että ihailen lihaksikkuutta, ja sehän tietenkin korostuu parhaiten jos rasvaa ei kauheasti ole. Kuitenkin pehmeämpikin kunto voi olla kaunis, kun sen oikein oivaltaa. Pääasia että nauttii kehostaan, ja on sinut itsensä kanssa. Siihen voi vaikuttaa muutamalla ihan yksikertaisella asialla. Ohessa myös muutamia ainakin itseäni inspiroivia kuvia, joista osa voisi olla lähellä omaa tämän kesän rantakuntoa. Tavoitteita ei kannata hakea liian kaukaa.

image

image

1. Syö hyvin ja terveellisesti. Et välttämättä tarvitse ruoka vaakaa, eikä sinun tarvitse kieltää itseltäsi ihan kaikkea. On ok, että otat palan kakkua juhlissa ja lasin skumppaa terassilla silloin tällöin. Kokonaisuus ratkaisee, käynnistä aineenvaihduntasi. Syö noin kolmen tunnin välein, näin saat aineenvaihdunnan käyntiin.  Älä karsi tarpeellisia hiilaraita ja rasvoja. Syö värikkäästi. Muista juoda vettä runsaasti.

image

image

2. Panosta keskivartaloon. Kurvit näyttävät paremmille kun olet keskeltä kapea. Vatsa alkaa liistymään heti kun aineenvaihdunta on kunnossa, vaikkei paino välttämättä tippuisikaan. Muutenkaan vaakaa ai kannata liikaa tuijottaa. Samanpainoinen kroppa voin näyttää aivan erillaiselle. Poikkeusetta näytät terveemmälle ja freesimmälle vaikka painosi olisi ihan sama jos elät terveellisesti ja saat kropan toimimaan. Hyvä vinkki keskivartalon kaventamiseen on myös: Esbelt Biancanevestä. Kyllä korsetti. Nykyään melkein kaikilla fitsess tyypeillä on tämä, ja tämä toimii. Olen sen omin silmin nähnyt. Itse saisin käyttää aktiivisemminkin. Nyt korsetti on päällä lähinnä lenkillä.Mutta kyllä kapenee ja miehet muuten käyttää tätä myös.

image
Kyllä! Käytän korsettia lenkillä 😀
image
Tuskimpa tuo kunto radikaaliksti kesäksi muuttuu. Hiotaan, siis sitä mitä meillä on. Kannetaan itsemme tyylillä ja ollaan tyytyväisiä.

image

4. Pää pystyyn. Kanna itsesi ylväästi, ole ylpä jokaisesta muodostasi. Kun sinulla on hyvä olo, se näkyy myös ulospäin. Näin voi olla vaikka olisit minkä kokoinen tahansa. Hemmottele itseäsi kauniilla vaatteilla, meikkaa kun lähdet ulos. Ole oma itsesi ja hymyile.

image

image

5. Etsi ympärillesi rakkautta. Jos tunnet itsesi rakastetuksi sellaisena kuin olet sädehdit. Muista rakastaa myös itseäsi.

 

image

Instagram: tyttosinaoletvahvaofficial

Facebook: Tyttö sinä olet vahva

Ps. Seppälällä on muuten kiva kampanja menossa. Käykäähän osallistumassa: Kehu kaveria kesäkisa. Tulin ainakin itse tuosta hyvälle mielelle.

image

image

 

minna

4 vastausta artikkeliin “Inspiraatiota niille joiden kesäkunto ei tule olemaan kisakunto tai sinnepäinkään”

  1. Moi! Kiitos ihanasta kirjoituksesta! Olen itsekin alkanut harkita korsetin hankkimista, kun keskikroppa ei kuuntele treeniä ja ruokavaliota 🙁 Kerroit käyväsi lenkillä korsetti päällä – onko siitä muitakin hyötyjä kuin sutjakka ulkonäkö?

    • Ole hyvä Anne 🙂 Joo, itse pidän korsettia lenkillä. Kyllähän se tukee jne. Mut se päällä kun hikoilee, tunnet kyllä vaikutuksen. Sitä alkaa muutenkin seisoa/kävellä ryhdikkäämmin. Vaikea selittää mutta, tuosta löytyy paljon jutta täältä netistäkin. Ja huikeita tuloksia ovat monet saaneet. Nimenomaan keskivatalo kavetuu, ja on sitä myös vaikket aina pidä tuota.

  2. Antaa kesäkuntoilijoiden laskea kaloreita, mäpäs lisäilen ruokavaliooni taas huomenna hiilaria, ettei paino laske ! Mielestäni aika tyhmää dieetata vain siksi, että on ” kesä ” vaikka tiputettavaa ei välttämäti olisikaan. Kyllähän jokaisen kropasta muutaman kilon saa veke kun hiilarit laskee. Vinkki vaan kaikille, että pitäkää itsenne offillakin hyvässä kunnossa 🙂 Liika rasva ei ole hyödyksi offillakaan.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta